Vi tilbyr gratis frakt på alle bestillinger over NOK 400 til hele Norge.
LEVERINGSTIDER
I Norge er leveringstiden fra 2-5 virkedager avhengig av bostedsadresse. Det kan forekomme forsinkelser fra fraktselskap i forbindelse med høytider og ferieavvikling.
Alle pakkene sendes fra vårt lager i Vinterbro, Norge.
RETUR
Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 30 dager etter at du har mottatt varen, uten å oppgi noen grunn. Så snart vi har mottatt og behandlet varene du har returnert, vil ordresummen refunderes til kjøper. For at angreretten skal være gjeldende, må varen(e) være ubrukt, og produktet og innpakningen må være i uforandret og salgbar stand. Dette betyr at du ikke kan bruke produktet, fjerne etiketter eller bryte noen forseglinger. For å utøve angreretten sendes varen(e) tilbake til Pharma Helse i originalemballasje. Angrerettlovens paragraf 15 skal returkostnadene bæres av kjøper.
Send oss en e-post på kundeservice@pharmahelse.no, eller benytte vårt kontaktskjema.
Vi trenger følgende informasjon:
a) ordrenummer (finnes i ordrebekreftelsen, på følgeseddelen eller fakturaen)
b) ditt navn og kontaktinformasjon
Tilbakebetaling av returer:
Om du har betalt med kort vil vi refundere beløpet på det samme kortet som du benyttet ved kjøp. Returer behandles normalt mellom 3-5 virkedager. Har du spørsmål knyttet til tilbakebetaling, ta kontakt med oss direkte ved å benytte vårt kontaktskjema her, eller kontakt oss på kundeservice@pharmahelse.no
Om du har betalt med Klarna, vil Klarna tilbakebetale når vi har godkjent returen.
Om du har betalt med Vipps vil beløpet bli refundert til det kontonummeret din Vipps-konto er knyttet opp til.
REKLAMASJON
Etter at du har mottatt produktene, må du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om det er feil eller mangler ved produktene.
Dersom produktene har feil eller mangler når du får produktene i din besittelse kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig ved å gi beskjed til kundeservice innen 30 dager etter at du oppdaget feilen eller mangelen. Vi anbefaler av bevishensyn å sende oss reklamasjon skriftlig til kundeservice med bilde. Vi vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner, og håndtere reklamasjonen innen 7 virkedager.
Kontaktinformasjon vedrørende klager:
Epost: kundeservice@pharmahelse.no eller benytte vårt kontaktskjema.
KONFLIKTLØSNING
Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Kjøperen kan kontakte Forbrukerrådet for å få hjelp i en mulig tvist med selgeren, eller EU-kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du vil sende inn en klage. Dette er spesielt relevant hvis du er en forbruker bosatt i et annet EU-land.
UAVHENTET FORSENDELSE
Vi leverer alle bestillinger gjennom PostNord. Pakker oppbevares på siste stoppested i 7 dager (legg merke til at dette kan variere og kan være opptil 14 dager). Du får et varsel når pakken ankommer. Hvis du ikke har fått pakkevarselet eller hentet pakken din, kan du kontakte oss. Uavhentet forsendelse returneres ikke med mindre du kontakter vår kundeservice for å erklære det.
Kontakt oss om det er problemer med forsendelsen eller bestillingen din.